امیر حاتمی: متخصصان صنعت دفاعی وارد لایحه‌های عمیق‌تر خودکفایی شد‌-راهبرد معاصر

امیر حاتمی: متخصصان صنعت دفاعی وارد لایحه‌های عمیق‌تر خودکفایی شد‌

وزیر دفاع از خودکفایی ایران در تولید کابل‌های تفلونی نظامی و غیرنظامی خبر داد و گفت: متخصصان صنعت دفاعی وارد لایحه‌های عمیق‌تر خودکفایی شدند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 06
کد خبر: ۶۱۸۶۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ امیر سرتیپ حاتمی صبح امروز در مراسم افتتاح کارخانه تولید کابل‌های تفلونی نظامی و غیرنظامی در صنایع دفاعی مستقر در خراسان با اشاره به تلاش دشمن برای تحریم جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروهای مسلح ‌اظهار داشت: از همین رو وزارت دفاع وارد لایحه‌های عمیق‌تر خودکفایی شده است.

 

وی با بیان اینکه هر چه دشمنان عنو‌د و خبیث ایران اسلامی تحریم‌ها را بر نیروهای مسلح و مردم ایران تنگ‌تر‌ کنند مطمئن باشند متخصصان جوان و متعهد صنعت دفاعی راه خودکفایی و شکست پروژه تحریم را پیدا کرده‌اند، افزود: امروز بحمدالله در بخش‌های مختلف صنعت دفاعی مانند موشکی، هوایی‌، دریایی، صنایع دفاعی و ... به موفقیت‌های ارزشمندی دست پیدا کرده‌ایم و برای تضمین پایداری تولید و خودکفایی کارخانه تولید کابل‌های تفلونی نظامی و غیرنظامی که یکی نیازهای اساسی نیروهای مسلح است افتتاح شد.

 

‌وی کابل‌های تفلونی نظامی و غیرنظامی را یکی از بخش‌های مهم ‌صنایع دفاع عنوان کرد و ادامه داد: ‌سایر صنایع کشور مانند صنعت خودروسازی به این سیم‌ها نیاز مبرمی دارند و بحمدالله با افتتاح این کا‌رخانه نیاز کشور برطرف می‌شود و محصولات باکیفیت‌تری در اختیار جامعه قرار خواهد گرفت.‌

 

او تصریح کرد: صنایع ما می توانند از این به بعد با سیم و کابل تفلونی ساخت داخل، محصولات خود را با کیفیت تر و ارزان تر از گذشته تولید کنند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده